راه های رسیدن به احساس خوب هفته اول

هفته اول 

انجام دادن امورات و افعال روزمره با حس و حال همان کار

با تمرکز کامل از ساده ترین عمل که آب خوردن است شروع می کنیم .

  • درهنگام تشنگی بهترین حالت آب خوردن آن است که ابتدا جایی برای نشستن بیابیم.
  • آرامش گرفته و با تمرکز کامل و استفاده از لیوان شیشه ای سعی کنیم از حواس پنچگانه مان کمک بگیریم
  • ابتدا صدای ریختن آب در لیوان را بشنویم
  • با چشمانمان با تمرکز به ریختن آب نگاه کنیم به آب داخل لیوان و شفافیت و زلالیت آن توجه کنیم
  • به قدرت و انرژی حاصل از آب در ذهنمان بپردازیم و به یاد آوریم که همین آب چگونه وقتی پشت سدی جمع می شود در طول ماه ها  هزاران مگاوات برق تولیدی می کند. به همه مردم منفعت می رساند.
  •  همین آب که بیشترین حجم و وزن بدن ما را تشکیل می دهد، می تواند تمام نیازهای  بدن از جمله گردش خون، سلول ها، هورمون ها، بزاق و سایر را برطرف نماید و سبب انرژی مضاعف به ما شود .
  • حال اگر همراه این تمرکز، جمله تاکیدی مثبت بگوییم یا آن را با نام خدا شروع کنیم،  انرژی کلامی و ذهنی ما نیز به آب اثر کرده ضمن این که شکل مولکولی آب منظم شده انرژی و شفا بخشی آن نیز چندین برابر خواهد شد و این یک شوخی نیست بلکه امروزه تحقیقات علمی آن را ثابت کرده است اگر باور نداریم تحقیق علمی دانشمند ژاپنی ایموتو در مورد آب را در اینترنت سرچ کنیم تا بهتر آن را پذیرفته و درک نماییم.
  • سرانجام پس از نوشیدن آب با احساس و نیت شفا و اثر خوب دادن به بدن احساس لذت حاصل از برطرف شدن تشنگی را با تمام وجود به تما بدنمان بدهیم

 

این تمرین تنها بخشی از رسیدن به احساس خوب است.

همانطور که می دانید توصیه شده روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشیم  ما می توانیم با هر بار نوشیدن آب این تمرین را عملی کنیم تا به احساس خوبی برسیم . (قبل از خواب ، بعد از خواب ، قبل از غذا ، قبل از حمام ، و در هنگام تشنگی آن را تمرین نماییم.)

ما می توانیم این تمرین را  هنگام غذا خوردن نیز عملی کنیم. تا اثر غذا خوردن و یا هر چیز دیگری که می خوریم به صورت انرژی مثبت بر بدنمان تاثیر، هضم و جذب مثبت نهاده و اثر بیماری غذا از جمله چربی ، قند، سنگ کلیه و سایر نداشته باشیم.

در تحقیقی در آمریکا هفتاد درصد بیماران گوارشی خانم ها را ناشی از زخم معده یا عوامل فیزیکی ندانستند بلکه آن را مربوط به اعصاب تشخیص دادن و اینکه ناشی از افکار منفی ذهنی است که هنگام غذا خوردن بدون تمرکز به غذا خوردن انجام می دهند.

به همین دلیل بزرگان و روانشناسان امروزی تاکید به زندگی کردن انسان ها در زمان حال جهت بهبود جسمی و روحی و مهارت فردی دارند.

این موضوع که همیشه در حال انجام دادن هر کاری که هستیم به “همان کار” تمرکز کنیم نه اینکه موقع غذا خوردن به تلوزیون، صحبت کردن ، فکر کردن و سایر امورات ذهن مشغولیت داشته باشیم. تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

همانطور که فرزندان  ما زمانی که ما همزمان با کنترل موبایل می خواهیم با او نیز بازی کنیم اجازه نمی دهد و یا زمانی که داریم با کسی صحبت می کنیم  سعی می کند توجه ما را کاملا نزد خود نگاه دارد و این را می رساند وقتی کیفیت انجام یک کار بالا می رود که تنها فقط یک عمل را با تمرکز انجام دهیم .

تاکید و تجربه این را می گوید که با تمرکز به انجام هر کاری  و وقت گذاشتن برای آن کار و حس دادن به آن احساس خوبی خواهید داشت.

 

 

 

 

 

 

One thought on “راه های رسیدن به احساس خوب هفته اول

  1. آرگان میگوید:

    سلام
    .
    من از گوگل اتفاقی اومدم اما جالبه برام ۳۰ دقیقست اینجا دارم
    .
    با اجازتون اینجا برای دوستم تو واتس اپ فرستادم
    .
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *