شکرگزاری برای سلامتی

شکرگزاری برای سلامتی

لازم می دانم ابتدا از ردپای مثبت انیشتین یاد کنیم در این طرح انیشتین می گوید: صبحگاهان که از خواب بر می خیزیم از ابتدای شروع راه رفتن تا هفتاد قدم شکرگزاری را به جا آوریم. به حمام ، آشپزخانه ، حیاط ، باغچه یا هر جای دیگری که سر می زنیم با هر قدم قدردان خداوند و قدرشناس افرادی که به نحوی در فرایند تکامل و تعالی و پیشرفت ما نقش دارند از والدین گرفته تا سایر افراد خصوصا افراد مثبت و موثر که تجربیاتشان را در اختیار دیگران قرار می دهند متشکر باشیم تا بتوانیم ویژگی ها و صفات برتر آنها را بدست آوریم حال اینکه بهترین راه بهبود سلامتی جسمی از همین ترفند سپاسگزاری است.

اعتراف بزرگان نیز بر این امر صحه دارد تاحدی که افرادی هستند که با تمرکز تمام لحظات به شکرگزاری توان ترمیم امراض خود را نیز پیدا کرده اند چون با شکرگزاری احساس خوبی را برای لحظات زندگی خود رقم می زنند اگر می خواهید که سلامتی جسمی خود را تضمین کنید، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید، این است که از سلامتی خود شکرگزار باشید، امواجی را به کائنات ارسال می کنید که سبب می شود مدام سلامتی بیشتری دریافت کنید. میزان سلامت شما درحال حاضر نشانگر میزان شکرگزار بودن شماست. به خاطر تک تک اندام ها و سلول ها و خون و پوست تان شکرگزار باشید تا سلامتی را برای همیشه درآغوش بگیرید.

اگر جایی از بدنتان دچار درد و ناراحتی است، از بیماری آن عضو از جسمتان شکایت نکنید، شکایت کردن و غر زدن سبب می شود که بیماری و ناراحتی بیشتری سراغتان بیایید، هنگامی که درحال شکایت کردن هستید، در واقع دارید ارتعاشات منفی را به کائنات می فرستید. کاری که در این هنگام باید انجام دهید این است که بابت سالم بودن بقیه اعضای بدنتان سپاسگزار باشید و عضو بیمار را هم سالم تصور کنید وبه  و به خاطر سلامتی آن مدام تشکر کنید، حتی ازآن اندام بیمار به خاطر این که سال ها برایتان به خوبی کار کرده سپاسگزاری کنید. در این صورت به زودی شاهد شفای اندام بیمار خود خواهید بود. 

 

برای تهیه و مطالعه کتاب معجزه شکرگزاری اینجا کلیک کنید

1 دیدگاه در “شکرگزاری برای سلامتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *